בדיחות

१.מוסלמי נפטר ועלה השמימה.
הוא היה מאד נרגש כי כל חייו חיכה לפגוש את הנביא מוחמד.
בהגיעו לשער הכניסה, הוא פגש בגבר עם זקן לבן.
"אתה מוחמד?" שאל.
"לא בני, אני פטרוס הקדוש, וחמד נמצא יותר למעלה" אמר האיש תוך שהוא מצביע לעבר סולם גבוה.
מאושר מהעובדה שמחמד מצוי במקום גבוה יותר מזה של פטרוס, טיפס האיש על שלבי הסולם, עד אשר פגש בעוד גבר עטור זקן לבן.
"מוחמד?" שאל כשהוא מלא תקווה.
"לא בני, אני ישו , מחמד נמצא יותר למעלה".
מוחמד יותר גבוה מישו? לא האמין האיש למשמע אוזניו והמשיך לטפס למעלה ושוב פגש באיש עם זקן לבן ושוב חזר על אותה שאלה.
"לא בני, אני משה, מוחמד נמצא עוד יותר למעלה".
בשארית כוחותיו, אולם מלא אושר טיפס האיש עד ששוב פגש בגבר מזוקן.
"מחמד" שאל כשהוא מתנשף.
לא בני, אני ה'. אתה נראה לי מותש לגמרי, אתה רוצה אולי כוס קפה?"
"ברצון" ענה האיש.
ה' מחה כפיים וצעק - "מוחמד, פעמיים קפה בבקשה" । . . . . .


२. עיוור מגיע בטעות לבר של נשים। הוא שותה ומשתכר וכטוב ליבו בבירה שואל בקול: "מישהו רוצה לשמוע בדיחה על בלונדיניות?". האישה שישבה לידו אמרה לו בקול רועם: "תשמע, בגלל שאתה עיוור נראה לי שכדאי לעדכן אותך בחמש עובדות: 1. הברמנית בלונדינית. 2. המאבטחת בלונדינית. 3. אני בלונדינית, שוקלת 100 קילו ויש לי חגורה שחורה בקראטה. 4. האישה שיושבת מהצד השני שלך בלונדינית ומתאגרפת מקצועית. 5. לידה יושבת מרימת משקולות בלונדינית. אתה עדיין רוצה לספר את הבדיחה?". העיוור חשב לרגע ואמר: "לא, אין לי כוח להסביר אותה חמש פעמים".

३।שאלה: למה בלונדינית שמה בקבוקים ריקים במקרר? תשובה: לאורחים שלא צמאים

4.דני נרדם בשיעור והמורה אמרה לזה שישב לידו להעיר אותו, אז הוא ענה לה: "את הרדמת אותו, את תעירי אותו"

5.מורה אחת התעצבנה על התלמיד שלה כי הוא כתב הלחתי במקום הלכתי היא אמרה לו תכתוב על הלוח 100 פעם 'הלכתי' הוא כתב 50 פעם כי נגמר לו המקום על הלוח והוא כתב למטה 'לא נשאר לי מקום אז הלחתי הביתה'

6.מורה: "אם יש לך 2 תפוחים ואני אבקש ממך אחד כמה ישארו לך?" התלמיד: "אם את תבקשי, אז ישארו לי שני תפוחים"

7.המורה ביקש מהתלמידים לכתוב חיבור בנושא "אמא יש רק אחת". כתב שאול: "אמא שלחה אותי בערב להביא מהמקרר שלוש ביצים לארוחת ערב. פתחתי את המקרר וראיתי שיש רק ביצה אחת אז צעקתי: 'אמא,יש רק אחת'".

8.מורה: "אם שדון היה אומר לך לבחור בין כסף לשכל, מה היית בוחר?" תלמיד: "הייתי בוחר בכסף". מורה: "אני במקומך הייתי בוחרת בשכל". תלמיד: "אני מבין אותך כל אחד בוחר במה שחסר לו"

9.תלמיד נכנס לכיתה ולא סוגר את הדלת.המורה: "למה אתה לא סוגר את הדלת? מה נולדת באוטובוס?"תלמיד : "לא , נולדתי בבית חולים אבל גם שם לא סגרתי תדלת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל האשכולות

פרטים עלי

(בשביל לראות עוד דפים תלכו למטה ותלחצו על יוני או על מאי)